נא למלא את הפרטים הבאים:
שלח
יש לך הצעה לשיפור או תיקון האתר?
נשמח לשמוע ממך!

אם הצעתך תתקבל - קבל מאיתנו מתנה :)
שלח הצעה

שירותי מחשוב לעסקים.

 

מי שמשקיע בשירותי מחשוב לעסק והמשרד, תכנון נכון . רכישה נבונה . תחזוקה בזמן .

יחסוך זמן עבודה רב וזה מנסיון רב מול עסקים וחברות.

מי שלא ישקיע , השרת הישן והמקרטע ימשיך לעשות את עבודתו נאמנה (?)

(רק ריסטרט ידני כל יומיים ) הדיסקים הקשיחים שבתוכו ישוועו למקום פנוי ,וכל יום ימחקו כמה

סרטונים שנשלחו במייל וקבצים משפחתיים עם ערך סנטימנטלי.



מקרה שקרה כך היה..

הסיפור על המנכ"ל דניאל והמזכירה דפנה,

יום אחד דניאל בדרך לפגישה עם אחד הלקוחות החשובים באמצע פקק בדרך לתל אביב,

קיבל טלפון מהמזכירה שנשמעה כך (פחות או יותר)

דניאל בוקר טוב ,

המחשב שלי מת !!!

מה ? מה קרה ?

לא יודעת כל כפתור שאני לוחצת לא מגיב ,והתוכנה של המשרד לא נפתחת .

טוב , את זוכרת את הבחור ההוא שתיקן את המחשב בפעם הקודמת תתקשרי אליו תשאלי אותו

כמה הוא לוקח על התיקון הזה .

התקשרתי אליו הוא רוצה 150 שקל לשעה .

מה ? הגזים הבחור תתקשרי לחבר של הבן שלי הוא ממש תותח

התקשרתי אליו הוא יכול לבוא רק בצהריים .

אבל המשרד מושבת ?

לא נורא נמתין לו .

בצהריים הגיע ילד הפלא , בדק ובדק והכריז מבחינתי הכול תקין יש רק בעיה אחת

יש כוננים שמסומנים באיקס אין לי מושג מה זה אומר ?

המזכירה מתקשרת למנכ"ל ומקבלת אישור להזמין את הטכנאי "היקר" (150 ₪ לשעה )

הטכנאי מודיע שהוא עמוס ויוכל להגיע רק למחרת בבוקר

יום עבודה שלם ירד לטמיון .





למחרת הגיע הטכנאי המדופלם בדק ובדק וקבע שהתקלה היא בשרת ולא במחשב המקומי

והוא לא מטפל בשרתים אבל יש לו חבר שמטפל בשרתים והוא יבדוק אם יוכל להגיע .

יום עבודה שני ירד לטמיון

ביום השלישי אחרי שהמשרד היה מושבת יומיים הגיע הטכנאי בדק את השרת ופסק שהשרת

איך לומר בעדינות "הלך לעולמו " "זיכרונו לברכה"

איך יכול להיות ? זעק המנכ"ל סתם כך הולך שרת בלי להודיע ?

הטכנאי ניסה בעדינות להעיר מדוע לא חיברתם את השרת לאל פסק ?

מה זה אל פסק שאל דניאל המנכ"ל ..?

טוב , אמר הטכנאי אני ישלח לכם הצעת מחיר לשרת חדש , ברגע שתאשרו את ההצעה אני יזמין

את השרת ונתחיל בהעברת הנתונים לשרת החדש רק תעבירו אלי את קלטת הגיבוי האחרונה ...

מה זה קלטת גיבוי ?

בקיצור אחרי שבוע עבודה שלם שבו היה המשרד מושבת כמעט לחלוטין חזר המשרד לתפקד

אחרי שאיבד המון חומר חשוב.



 

המקרה הזה קורה לצערנו כמעט מדי יום אנשים משקיעים במראה של המשרד ,בריצוף, בבר מים... וכד'

אבל הנושא של שירותי מחשוב המשרד נמצא בעדיפות נמוכה עד שלא " חוטפים מכה "

עדיף תמיד לחשוב צעד אחד קדימה לפני שהשרת הישן סיים את חייו הוא נשלח אחר כבוד לבית

אבות ואת מקומו תפס שרת חדש , השרת מחובר לאל פסק .כל המחשבים תקינים . כל הנתונים

מגובים .

 

 

שירותי מחשוב לעסקים כוללים 4 נושאים חשובים :
 

תכנון מוקדם . אפיון הצרכים – תקציב - כמות המחשבים -איכותם - גיבוי נתונים

גיבוי מנזקי טבע. תשתית רשת , חיבור לאינטרנט .

רכישה . רכישת מחשוב איכותי שימנע תקלות בעתיד כולל כל המוצרים

הנלווים תשתית רשת איכותית ומהירה .

תחזוקה שוטפת . גיבוי נתונים למקור חיצוני כמו גיבוי ענן או לקלטות גיבוי . אנטי וירוס

מעודכן . עדכון מערכת הפעלה . שדרוגים לפי הצורך .

תחזוקה מונעת . אל פסק לשרת ולעמדות , גיבויים , סריקת וירוסים .


נכתב ע"י שימי קליין - מומחה למערכות מחשוב מתקדמות.

נשמח לייעץ לכם בכל שאלה בתחום.

לחצו כאן וניצור עמכם קשר בכל שאלה

שירותי מחשוב לעסקים.
התאמה אישית ב-5 שלבים

על מה היית מעוניין לקבל הצעת מחיר?

מכונת צילום

מדפסת / משולבת

אחר

על איזה גודל נייר אתה מדפיס?

A3

מספיק לי A4

אני צריך את שניהם

אחר

האם הנך מעוניין בהדפסה צבעונית?

לא, שחור מספיק לי

כן, אני חייב צבעוני מדי פעם

אני צריך המלצות

באילו פונקציות הנך מעוניין?

הדפסה

סריקה

פקס

צילום

האם הנך מעוניין בתכונות נוספות במכשיר שלך?

לא בטוח / אין צורך

הידוק

דופלקס להדפסה דו צדדית

נסה להעריך כמה אתה מדפיס ביום והכפל במספר ימי העבודה בחודש

מהו ממוצע הצילומים החודשי בבית העסק?

עד 2,500 עמודים

בין 5,000-2,500 עמודים

בין 5,000 - 10,000

10,000 עמודים ומעלה

לא בטוח

לכמה מחשבים נדרש להגדיר את המכשיר?

עד 3

3 - 10

10 +

לא רלוונטי

* שאלה רלוונטית רק למי שיש צורך במדפסת/סורק

האם אפשר לתת לך מענה בתחומים אחרים?

טונרים וראשי דיו

מחשבים וציוד היקפי

אין צורך, ההצעה הנוכחית מספיקה לי

לסיום, נא למלא את הפרטים הבאים:

תודה שפניתם אלינו!

נציג מכירות מקצועי יצור עמכם קשר בהקדם.
להצגה ו/או הדפסה של הטופס אנא
לחץ כאן
קודם הבא