השכרת מדפסת לייזר למשרד - כמה טיפים חשובים

לפני שתחליטו על קניית מדפסת לייזר או השכרת מדפסת לייזר, כדאי שתחשבו על היתרונות של השכרת מדפסת לייזר שמחייבת את חברת השירות להיות זמינה לכם לכל תקלה והפתעה לעומת קניית מדפסת בבעלותכם:
1. כאשר ישנה מדפסת לייזר מקצועית במשרד, כנראה שמספר עובדים ישלחו אליה הדפסות וסביר להניח שהמדפסת במשרד תדרוש טכנאי, לא מעט פעמים לאורך זמן, מכיוון שבד"כ מספר אנשים משתמשים בה. כמו בכל מכשיר הרבה ידיים = הרבה תקלות!
2. חברות שירות טובות המשכירות מדפסות לייזר מאפשרות לכם תמיד להיות מעודכנים ובד"כ מציבים מדפסת לייזר מומלצת למשרד שלכם. במידה ותרצו לשדרג את מדפסת הלייזר, תמיד תהיה לכם אופציה משתלמת כלכלית בשביל השדרוג ומכיוון שהמדפסת לא שלכם, תרגישו יותר בנוח לעשות כך כשתצטרכו.

4. והכי חשוב, מדפסות לייזר צריכות טונר, טונר למדפסת לייזר הוא מצרך יקר ולכן רוב המשרדים לא קונים טונר לייזר מקורי אלה קונים טונר תואם, טונרים תואמים יש בשוק בשפע ומהרבה סוגים, לא כולם איכותיים ולא כולם מלאים, אי אפשר לדעת את אמינות התואם לא מבחינת איכות ולא מבחינת כמות, כאשר אנחנו מרבים להשתמש בטונרים לא איכותיים אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מחליפים מדפסת כל שנה או שנה וחצי. אם נשכיל להיות בחברת שירות המשכירה מדפסות, אזי היא מחוייבת למדפסת הלייזר שלכם ולכן איכות הטונרים היא הכאב ראש של החברה שנותנת לכם שירותים.