מדפסת אפסון תקלות

מדפסת נתפסת על-ידי רובנו כדבר מובן מאליו. היא נמצאת על השולחן או על שידה, בבית או במשרד, מבצעת את המוטל עליה והפעולה היחידה הנדרשת היא החלפת מחסנית או טונר אחת למספר חודשים. בפועל, כמובן, ייתכן גם מצב שבו המדפסת לא מספקת את התוצר המבוקש. גם כשמדובר על מכשיר איכותי כמו מדפסת אפסון תקלות הן דבר אפשרי, וחשוב להיערך לכך.


מדפסת משולבת

האם יש לדגמי מדפסת אפסון תקלות רבות?

אפסון מייצרת מדפסות כבר למעלה מ-60 שנים. לחברה היפנית גם דגמים של מדפסת דיו, וגם שלל מדפסות לייזר. הידע שצברה וההשקעה המתמשכת במחקר ובפיתוח מאפשרים לאפסון להציע דגמים מתקדמים ואמינים מאוד. יחד עם זאת ייתכנו גם תקלות מסוגים שונים במדפסות של החברה. בחלק מהמקרים תוכלו לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם, וכדי לעזור לכם הכנו הסבר לגבי התקלות הנפוצות.

בעיות אפשריות - ופתרונות

כשקונים מדפסת אפסון תקלות הן לא דבר שכיח, אבל אפשרי. בפרט עלולות להופיע הבעיות הבאות:

נייר תקוע

הדגש הראשון הוא לחלץ את הנייר בעדינות, כדי שלא יישארו קרעי נייר זעירים בתוך המדפסת ועל-מנת לא לגרום נזק לרכיבים רגישים. לצורך גישה נוחה כדאי להסיר את המכסה האחורי, ומטעמי בטיחות יש לכבות את המדפסת לפני הפעולה. על-מנת שהתקלה לא תחזור על עצמה רצוי לוודא שהדפים מונחים היטב במגש, ושאין לכלוכים שעלולים לחסום את המעבר של הנייר בתוך המדפסת.

הדפסה חיוורת

אם התוצאה של ההדפסה לא מספיק ברורה, והכתב נראה דהוי, כדאי קודם כל לבדוק שיש מספיק דיו במחסניות. כמו כן יש לבחון את אופן ההתקנה של המחסניות, ולוודא שהן יושבות בדיוק במקום המיועד להן. המלצה נוספת היא לנקות את ראש ההדפסה. פעולה זו מתבצעת ע"י המדפסת עצמה, והגישה אליה היא דרך ההגדרות. 

הדפסה עם פסים

ניקוי ראש הדפסה הוא הפעולה המתאימה גם במקרים שבהם הדפים יוצאים ממדפסת האפסון עם פסים. במקרים אחרים יישור ראש ההדפסה הוא התיקון הנכון. גורם נוסף לתקלה נפוצה זו הוא שימוש בסוג דפים שלא מתאים לדגם של המדפסת שברשותכם. כמו כן מומלץ לבדוק את הגדרות ההדפסה. אם במשך זמן רב יחסית לא מפעילים מדפסת אפסון תקלות מסוג זה מתרחשות בשכיחות גבוהה יותר. כשיש תקלה חמורה או חוזרת ונשנית במדפסת משרדית, כדאי לשקול במקום התיקון היקר להשתמש בשירותי השכרת מדפסות לעסקים.

בעיות תוכנה

כשעובדים עם מדפסת אפסון תקלות תוכנה עלולות לשבש את הפעולה שלה בדרכים שונות. הפתרון הוא לוודא שבמחשב שלכם אכן מותקנת התוכנה הייעודית עבור הדגם הספציפי. כמו כן כדאי לעדכן את התוכנה לגרסה העכשווית. אם הבעיה לא נפתרה, תוכלו לנסות למחוק את התוכנה מהמחשב ואז להתקין אותה מחדש. אם גם ההתקנה החוזרת לא פתרה את התקלה, זה הזמן להשתמש בשירות תיקון מדפסות מקצועי.


השכרת מדפסות

מוצרים איכותיים ומומחיות שתעזור לכם להתמודד עם כל תקלה

כולנו רוצים מדפסת שתעבוד ותעבוד ותספק תוצאות מעולות לאורך שנים בלי אף תקלה. זהו יעד לא ריאלי, גם אם כשקונים מדפסת אפסון תקלות הן כאמור לא דבר נפוץ. בהתאם חשוב למצוא גם מומחים לתיקון מדפסות עם ידע רחב היקף ולהיעזר בידע הזה במידת הצורך. ג'ט קופי מספקת גם מוצרים איכותיים במיוחד בתחום המדפסות והפתרונות הטכנולוגיים לעסקים וגם שירותי מעבדה מקצועית. ניתן להיעזר בנו גם באמצעות תמיכה מרחוק וגם אצלנו במעבדה. כל טיפול במדפסת מתבצע על בסיס ניסיון רחב והיכרות עם כל דגמי אפסון (וגם, כמובן, מדפסות של מותגים אחרים). מוזמנים לפנות אלינו עם כל בעיה במדפסת, ולקבל מענה מדויק, מהיר ואמין.

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אפשרויות תשלום בקופה

  • תשלום באשראי
  • תשלוםבטלפון

הצטרף למועדון הלקוחות שלנו

  • איסוף עצמי בחינם
  • שליח עד הבית 45 ש"ח
  • שליח עד הבית ללא עלות -  בקנייה מעל 350 ש"ח
דלג לתוכן מרכזי