תיקוני מעבדה למדפסות SAMSUNG

חברת סמסונג היא מותג עולמי ששמו הולך לפניו בתחומי האלקטרוניקה השונים החל בסמארטפונים וטאבלטים, דרך מוצרי חשמל ועד טלוויזיות ומערכות שמע ונגנים. בעבר חברה זו חלשה גם על עולם המדפסות, אולם בשנת 2017 חברת HP רכשה את חטיבת ההדפסות של סמסונג, על כל העובדים והפטנטים שלה. HP שעד הרכישה שלטה בתחום המדפסות הביתיות, נכנסה לשוק המשרדי עם הטכנולוגיה החדשה של מדפסות הלייזר של סמסונג אשר כוללות רק 7 רכיבים שזקוקים לתחזוקה ומציעות אינטגרציה לענן ולמובייל. לכן כאשר רוכשים מדפסת סמסונג חשוב לדעת שלמרות שהן נמכרות תחת שם המותג הן למעשה מדפסות HP.
תחזוקת מדפסות סמסונג
מכשירי ההדפסה הקיימים, מתקדמים ככל שיהיו, כוללים רכיבים רבים. רכיבים אלו דורשים תחזוקה לאורך השנים, מה גם שניתן להחליף אותם במקרה שהם מתקלקלים. לכן שירותי תמיכה ומעבדה הם מאוד נחוצים. אולם לא תמיד חייבים לפנות לקבלת תמיכה מחברת המותג עצמה, אפשר לחתום על הסכם שירות עם חברה חיצונית המספקת שירותי מעבדה ותחזוקה, כמו למשל משווק מורשה של החברה. שירותי המעבדה של משווק מורשה יהיו מותאמים לעבודה עם כל המדפסות, כולל מדפסות סמסונג, כך שבעת תקלה תזכו לקבל מענה מקצועי והולם.
מה מיוחד במדפסות סמסונג?
ישנם סוגים שונים של מדפסות סמסונג המיועדות לשימוש ביתי ועסקי. מדפסות הלייזר המתקדמות של החברה מתאימות במיוחד לשימוש באמצעות מכשירי מובייל, מחשבי מק ומחשבים אישיים. בנוסף הן תומכות בתקן תקשורת NFC אשר מאפשר לבצע הדפסה באמצעות טלפון נייד. כדי להדפיס עם המכשיר הנייד כל שיש לעשות הוא להעביר את הטלפון על חיישן המדפסת ובכך להעביר אליה את המידע ולבצע הדפסה.
אילו תקלות ותיקונים אופייניים למדפסות?
ישנן תקלות רבות ושונות שאופייניות למדפסות באופן כללי ולמדפסות סמסונג בפרט. כמו למשל שגיאות נייר וחסימות נייר, לחצן הפעלה שלא מפעיל את המדפסת, דפים לבנים או מלוכלכים שיוצאים בעת הדפסה, הדפסה מרעישה, מדפסת לא מושכת דפים, מדפיסה קווים, הפקס לא שולח פקסים והרשימה עוד ארוכה. השלב הראשון הוא לפנות למרכזי התמיכה של החברה. ברשת מסתובב מידע וישנם וסרטונים המאפשרים לפתור בעיות ותקלות נפוצות אולם לא כל בעיה תקבל מענה נרחב. לכן אפשר להתקשר לתמיכה מרחוק של המשווק המורשה עמו יש לכם הסכם שירות ולנסות לטפל בתקלה במשותף.
מה קורה כאשר לא מצליחים לתקן את התקלה לבד?
יהיו מקרים שתיקון הבעיה לבד או באמצעות ליווי ותמיכה של טכנאי יהיה לא אפשרי. אז יגיע טכנאי אליכם הביתה או למשרד כדי לראות אם אפשר לתקן את הבעיה במהירות כדי לעזור לכם לחזור לשגרת פעילות. ישנם מקרים בהם הבעיה תהיה מורכבת יותר והפרוטוקולים הקיימים לא יעבדו. אז הטכנאי ייקח את המדפסת אל המעבדה של החברה, שם מחכים לו כל הציוד והכלים המקצועיים והמתקדמים אשר בעזרתם הוא יוכל לחקור את הבעיה יותר לעומק, ולמצוא פתרונות באופן יעיל ומהיר.
לסיכום
ישנן תקלות שונות ומגוונות שתוכלו לתפעל בעצמכם, אם על ידי מדריכים מקוונים ואם באמצעות תמיכה מרחוק של טכנאי מורשה. במידע ושלבים אלו לא צולחים והמדפסת נשארת בשלה, טכנאי יגיע אליכם כדי לטפל בבעיה. כאשר גם זה לא עוזר ונדרשת בחינה יותר מעמיקה של רכיבי המדפסת, הטכנאי ייקח את המחשב למעבדה. בדיוק בגלל זה חשוב לעשות הסכם שירות עם חברה מקצועית ולה כל הידע והניסיון בתיקון ותחזוקת מדפסות סמסונג. חברה מקצועית ומורשית תספק לכם מעטפת שלמה של שירותים במסגרת האחריות ותאפשר לכם לחזור לשגרה במהירות.